2 Afghaanse acteurs gezocht

  • Resonance Acteursbureau

    ACTEURSBUREAU RESONANCE

    W.G. Plein 275

    1054 SE Amsterdam

    mob. 06-51 51 86 14

    Website: www.resonanceacteurs.nl

    Email: resonance@telfort.nl

    GEZOCHT: 2 AFGHAANSE ACTEURS

    Resonance Acteursbureau is op zoek naar twee (liefst) professionele Afghaanse (trainings)acteurs (m/v) die ofwel Pashto ofwel Dari kunnen spreken (wel allebei dezelfde taal zodat ze elkaar kunnen verstaan!)..

    Het gaat om meerdere professionele trainingen met een professionele dagdeelvergoeding (in nader overleg). Het onderwerp is een training ‘intercultureel onderhandelen’ voor een Nederlandse overheidsorganisatie.

    Periode: dit jaar in totaal per acteur drie dagdelen vanaf juli 2009.

    Locatie: de training zal plaatsvinden in de omgeving van Amersfoort. Reiskosten worden ook vergoed.

    Vooraf zal een (niet betaalde) kennismaking/trainingsbijeenkomst zijn. De trainingen zelf worden vanzelfsprekend wel betaald.

    Informatie over onszelf is in te zien op de website www.resonanceacteurs.nl.

    Neem alstublieft contact met ons op via resonance@telfort.nl

    Informatie/voicemail: 06-51518614.

    Wij vragen alle acteurs in elk geval contact met ons op te nemen.

    Bij voorbaat dank voor Uw inzet.

    Met vriendelijke groeten,

    Resonance Acteursbureau

    Floris van Hoek

    ————————————————————————————————

    ACTORSBUREAU RESONANCE

    W.G. Plein 275

    1054 SE Amsterdam

    Cellphone 06-51 51 86 14

    Website: www.resonanceacteurs.nl

    Email: resonance@telfort.nl

    LOOKED FOR: 2 AFGHAN ACTORS

    Resonance Actorsbureau is looking for two (preferred) professional Afghan (training)actors (m/f) who can speak either Pashto or Dari (both the same language so that they understand each other!)..

    This concerns several professional trainings with a professional fee. Subject is a training ‘intercultural negotiating’ for a dutch governmental organisation.

    Period: this year in total per actor drie dayparts from july 2009 on.

    Location: the training will take place near Amersfoort. Travelling expenses will be taken care of.

    Before there will be a non-paid training-meeting to learn to know each other. The trainings themselves will be paid of course.

    Information about our agency you can find on our website www.resonanceacteurs.nl.

    Please contact us by email: resonance@telfort.nl

    Information/voicemail: 06-51518614.

    We ask all actors to react.

    Thank you very much.

    Resonance Actorsbureau

    Floris van Hoek

  • abdullah

    ik wel graag acteur woorde aub ik wel graag werke in films dat is mij drom ik ga van mij hart werke :(

  • abdullah

    ik wel graag acteur woorde aub ik wel graag werke in films dat is mij drom ik ga van mij hart werke :(